top of page

SVR Sebiaclear Gel Moussant İncelemesi


🧪 İçerik;

İlk sırada su, ikinci sırada nazik bir sürfaktanlardan Disodyum Laureth Sülfosüksinat, devamında Coco-Betaine, PEG-7 Gliseril Kokoat, sonrasında Gliserin ve Sodyum lauret sülfat (SLES) ve Glukonolakton (PHA) içermekte.




📝 Deneyimim;

Bu jeli yazın başından beri diğer jellerim ile dönüşümlü olarak kullanıyordum. Bir dönem bitirene kadar da sadece bu jel ile devam ettiğim oldu. Kullandıktan sonra cildimi çok az geriyordu, cildimi çok kurutmuyordu. Bazen mevsimsel olarak ekstradan kurumuş cildimde kullandığım zaman ağız çevresini bir tık kurutabiliyordu ama cildimi o şekilde bırakmadığımdan ve hemen ardından diğer cilt bakımı ürünlerimi kullandığımdan cildim bundan olumsuz etkilenmedi. Kullandığım süre zarfında cildim daha geç yağlanıyordu. Genel olarak memnun kaldım.


🔁 Karşılaştırma yapacak olursam;

•La Roche Posay Effaclar Gel ve •Bioderma Sebium Gel Moussant'a göre SVR benim cildimde daha nazikti. Üçü arasında kalsaydım SVR'yi tercih ederdim, hem fiyat hem performans olarak daha çok sevdim ve diğer iki jele göre fiyatı da daha uygun.


👃🏼Kokusu aynı Sebiaclear serisindeki Active Cream'in kokusuna benziyor. Benim hoşuma gitti, rahatsız etmedi ve bana aşırı baskın gelmedi ama parfüm hassasiyetiniz varsa bu açıdan da değerlendirebilirsiniz.


📊pH; 6 civarı ölçtüm

💧Yapısı; Şeffaf jel.

🧼Köpürmesi güzel.



⭐Kimler sevebilir?

Yağlı/çok yağlı, akneli ciltler sevebilir. Diğer cilt tiplerine uygun olduğunu düşünmüyorum.


💸İndirimli fiyatları;

🤑400 ml. 79₺

🤑200 ml. 44₺

🤑50 ml. 17₺ Bendeki bu.


(İlk şişe SVR Active Cream alışverişimin yanında hediye olarak gelmişti, ikinci şişe de @laboratoire_svr_tr hediyesiydi. Bu sayede biraz daha deneyimleme fırsatım oldu ve fikirlerim netleşti, tekrar teşekkür ederim.💜)

112 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
Yazı: Blog2_Post
bottom of page